Community
Work together, create together: het motto van onze coworking space. En die ‘together’ is belangrijk. Want een coworking space zonder actieve community is een lege doos. Daarom stellen we je hieronder de nieuwste residenten voor. Zodat jij ontdekt wie er achter onze ‘together’ zit.
Daarnaast vind je hier onze kalender. Daarmee blijf je op de hoogte van al onze events en workshops.
Meet the residents
Sigrid Van Belle
Ik ben de host van de TPR coworking space met flexplekken, vaste werkplekken en meeting rooms in een moderne en luxueuze penthouse, omsloten door de adembenemende natuur van het Rivierenhof.
Ik deel mijn leven met: mijn man en 3 kinderen, een druk maar heerlijk bestaan.
Als ik niet aan mijn zaak werk, dan is: family time heel belangrijk, lees ik graag en trek ik me graag terug in de natuur.
Waar je mij altijd mee kan verleiden: een goed gesprek!
Evelien Pieters
Met mijn praktijk voor onderzoek en projectcoördinatie werk ik aan culturele projecten rond architectuur en ruimtelijke ordening. Bij AR-TUR, het centrum voor architectuur, stedelijkheid en landschap in de Kempen, ben ik zakelijk leider en projectleider.
Ik deel mijn leven met: mijn man en mijn zoon.
Als ik niet aan mijn zaak werk, ga ik graag: speel ik met mijn zoon en vieren we ons weekend in het Rivierenhof of bij familie of vrienden. Verder luister ik graag en veel naar podcasts.
Waar je mij altijd mee kan verleiden: een tip voor een goede podcast!
Sander Buijs
Met Santo help ik mijn klanten met hun webdesign, grafische vormgeving en marketing.
Ik deel mijn leven met: mijn vriendin en onze twee dochters. Er loopt ook nog ergens een kat rond.
Als ik niet aan mijn zaak werk, ga ik graag: uitstapjes maken met mijn gezin, eten met de vrienden. Een goed boek of een goede film/serie kan mij ook wel smaken.
Waar je mij altijd mee kan verleiden: oesters!
Eric Van Son
Al bijna 3 jaar werkend als projectcoördinator voor ComTIS Services wat een zusteronderneming van Vanhout nv is. ComTIS Services staat voor veel meer dan alleen bouwkundig onderhoud. Wij bieden ook voor diverse klanten een compleet technisch onderhoud aan inclusief opvolging en rapportering.
Zo kan ComTIS Services dus een volledig gebouwbeheer aanbieden, volledig aangepast aan de wensen van de klant.
Ik deel mijn leven met: mijn vriendin Ines Meiwaldt en mijn zoon Dario Van Son. Ook hebben wij nog 2 Honden Ari (Labrador) en Zico (Border collie).
Als ik niet aan mijn zaak werk, ga ik graag: reizen in onze selfmade Campervan, uiteraard met de hondjes. Wij zoeken dan vooral de natuur op, dit het liefst waar weinig toeristische activiteiten zijn.
Waar je mij altijd mee kan verleiden: Een Trappist kan er altijd wel in, dit in combinatie van een vlees- en kaasplankje. Echt genieten!
Ann Segers
Als kledingstijl – en imagocoach help ik ondernemende 30-plussers om via hun kleding te laten zien waar ze voor staan en zo zichtbaarder te worden, op hun werk en privé. Ik help hen om hun persoonlijkheid en hun sterke innerlijke en uiterlijke punten te vertalen naar hun kleding. Als ze laten zien waar ze voor staan, boeken ze gagarandeerd meer succes.
Mijn motto: als je weet welke kleding bij je past, wordt je vanzelf gelukkiger en zichtbaarder.
Ik deel mijn leven met: mijn man, mijn twee tiener-kids én een leuke kat.
Als ik niet aan mijn zaak werk, ga ik graag: geniet ik van lekker eten met vrienden, vind je me in het theater, of fiets of wandel ik om tot rust te komen.
Waar je mij altijd mee kan verleiden: een glas chardonnay.

Doris Verreyken
Samen met mijn 3 collega’s werk ik als HR-Business partner voor de grootste politiezone in ons land. Binnen de politiezone Antwerpen werken we actief mee aan het HR-beleid.
Ik deel mijn leven met: mijn partner en onze 2 kinderen.
Als ik niet aan mijn zaak werk, ga ik graag: naar de film, op stap met vrienden, kan ik ongelooflijk genieten van het uitstippelen van korte tripjes en verre reizen. Verder kan ik ook wel gewoon genieten van een glaasje GT thuis in de zetel.
Waar je mij altijd mee kan verleiden: pure chocolade en chocoladetruffels met schilfers.
Tom Dijckmans
De interactie tussen de mens, zijn taak en zijn werkomgeving triggert me. Ik bijt me vast in thema’s als motivatie en bevlogenheid, (persoonlijk) leiderschap, stress en welzijn op het werk.
Ik coach, begeleid teams, geef organisatie-advies en verzorg lezingen en workshops.
Ik deel mijn leven met: mijn vrouw en drie opgroeiende kinderen.
Als ik niet aan mijn zaak werk, dan moet je me gaan zoeken in Oostende of ben ik aan het lopen. ‘Running’ is een echte passie voor mij.
Waar je mij altijd mee kan verleiden: een stapel weekendkranten met een goede koffie.
Ariadne Wils
Samen met mijn team Office Assistants brengen wij gemoedsrust in jouw administratie.
Ik deel mijn leven met: Wij zijn een nieuw samengesteld gezin. De ene week hebben wij 4 kinderen, de andere week is het enkel mijn partner Yves, onze kat Tijger en me-myself-and-I.
Als ik niet aan mijn zaak werk, ga ik graag: Wandelen, in de natuur vertoeven.
Waar je mij altijd mee kan verleiden: Een wandeling natuurlijk!

Karine Vanderlooven
“Costimulus stimuleert uw commerciële groei” is de slogan van mijn bedrijf. Dat doen we via advies, begeleiding, outsourcing en opleiding inzake marketing, social media en verkoop.
Ik deel mijn leven met: uitsluitend toffe mensen.
Als ik niet aan mijn zaak werk, ga ik graag: wandelen en fietsen.
Waar je mij altijd mee kan verleiden: een lekker glaasje wijn op een zonnig terras.
Events & workshops

Getuigenissen
Wat een mooie werkoase in het centrum van Deurne. De fijne sfeer & mooie inrichting deden ons even “on top of the world” voelen. De perfecte plek om los te komen van onze dagelijkse gewoontes & met ons team fijne toekomstplannen te smeden.
Wij vinden het geweldig om een aantal van onze meetings bij The Park Residence te laten doorgaan. Even weg uit ons dagdagelijkse kantoor, in een prachtige “zen”-omgeving en met de lekkerste koffie!
We hadden een heel fijne KdG HR strategiedag in The Parc Residence mede door de warme persoonlijke verwelkoming van Sigrid en de inspirerende werkruimten. Heerlijk kader met zicht op het prachtige Rivierenhof!